30.07.2012

Scufita mov

Mi-am zis sa nu fiu nedreapta si sa mai caut si in ograda altora melodii si videoclipuri neserioase. Nu am cautat foarte mult. Jenny de la bloc m-a ajutat sa fac si eu azi o postare. Dupa colaborarile de succesuri cu Pitbull s-a gandit la o combinatie si mai si : Florida. Rezultatul? Va las si pe voi sa decideti.


Sursa : Youtube.com

Niciodata nu am fost mare fan Jenifer Lopez dar nici nu puteam zica ca nu imi place. Unele melodii erau bune  iar altele imi erau indiferente. Insa melodiile ei din ultima vreme sunt din ce in ce mai triste. Dar la ce altceva sa ne putem astepta cand colaborarile sunt cu "artisti" gen Pitbull sau Florida. Versuri nu prea avem, cel putin din partea doamnei Lopez nu : "Tonight we can do anything we like/ Tonight feels like the best night of my life/I`m goin` in". Avem clisee precum "Put your hands up","We go urangutan, bananas","She is crazy/You are crazy/We are amazing" , " There is no stoping us tonight" si as putea continua. Numai ca melodia asta m-a  obosit extraordinar mai ales urletele lui Florida si rappingul lui Lil John. Videoclipul mi se pare fabulos, fabulos de groaznic. Mantia mov, buzele mov cu pietricele, faptul ca ea arata de 20 de ani maxim desi are 43, costumasul ei galben mulat plus costumasul ei alb cu sepcuta si pantaloni mega sclipiciosi, ochelarii cu lentile rosii care arata gen ani `90, toate aceste elemente fac din videoclip un omagiu adus prostului gust. 
Comentarii Youtube : ""Tonight, feels like we can do anything we like."/"Tonight, feels like, the best night of our lives, I'm going in."Really JLo? Really? My 5 year old cousin can come up with something way better than that." Cam la asta ma gandeam si eu. Nepoata mea de 7 ani inventeaza melodii mai elaborate. Mai avem si "this is trash haha" dar si "ms lopez is so inspiring". Inspiring in ce sens? Ce sa mai purtam kitchios maine sau cum?
Concluzie : In America se poate mai rau si la case mai mari. Se pare ca exista pur si simplu un curent printre vedetele universale, curentul muzicii comerciale de proasta calitate adoptat cu sfintenie si indragit de publicul larg. A se traduce ca defapt sunt individoasa pe succesul altora si ca defapt viata mea e trista si ma iau de cei care chiar au facut ceva....

2 comentarii:

  1. Adica, pe la minutul 1:05 incolo zice "tonight we go orangutan - bananas"... pot sa-mi zica aia cu lyrics orice, dar femeia asta zice... sincer: penibil e putin spus. Lasa-ne JLO, si du-te...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se transforma din JLO in Jeana mai degraba :)

    RăspundețiȘtergere