05.07.2012

Singura acasa

In melodia de astazi aflam ce fac copiii cand raman singuri acasa. Duduia de astazi intra totusi in categoria copii la 15 ani nu? Acum ca am stabilit asta trecem mai departe la cariera ei muzicala aflata in stadiu incipient. Azi vorbim despre Lara Fox si prima ei melodie : "Come alone". Oare sunt singura care crede ca stilul pe care l-a adoptat nu prea i se potriveste din cauza varstei? Barbatii cred ca stiu mai multe despre categoria sub 18 si ce poti sa patesti daca te atingi de ea.
Sursa : Youtube.com
Nu ma intelegeti gresit , am avut si eu 15 ani si se pare ca in jurul varstei asteia sau un pic mai tarziu se trezesc hormonii la viata. Insa cand la varsta asta prima melodie pe care o scoti este pe sistemul i am home alone, dirty talk si come alone cred ca avem o problema. Nu stiu de ce cred ca parintii mei nu ar fi fost de acord sa fac o melodie atat de sexoasa si un videoclip pe masura cu un travestit. Pacat caci linia melodica imi place. Pacat si de vocea ei, care probabil exista insa nu se aude in melodia asta de miorlaituri si alte sunete dubioase de femela in calduri. Nici aici nu scapam de clisee ca : "work that", "i love that" , "blow it like that", " wanna make you scream" si bineinteles "let`s burn it up". 
Concluzie : Ori am ramas eu in urma si se face si la mine simtita diferenta dintre generatii ori chiar se exagereaza. Poate sunt mai conservatoare. Oricum melodia in sine este zero din moment ce avem iarasi versuri de genul poezie de clasa a doua de data asta in engleza ex :"let me take you here and there/wanna make you scream yeah" . Astept varianta instrumentala a melodie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu