03.07.2012

Hai fata-n fan!

In timp ce unii artisti isi dau seama de la inceput ca vor face numai muzica comerciala se pare ca exista si altii care isi gasesc vocatia spre sfarsitul carierei, dupa ce au cucerit tot  publicul de varsta a treia cu melodii gen fuego. Isi dau seama ca vor mai mult si scot ineptii de melodii precum cea de astazi. Cantaretul, caci pe domnul il putem numi asa se numeste Daniel Robu si activeaza de pe vremea cand eram eu mica si ma uitam la ceaiul de la ora 5. Cred ca are o criza gen varsta a treia caci altfel nu imi explic ultima lui melodie : Get in my bed. 
Sursa : Youtube 
Nu are inca videoclip dar as cred ca este destul de simplu de facut unul. Iei una bucata piti una bucata pat si gata ai terminat. Nu stiu ce a fost in capul lui cand a scos aceasta mirobolanta melodie cu versuri de pici. Ori s-a ofticat ca are Velea succes la femei sub 50 de ani si el nu, ori s-a saturat sa cante in camine culturale si camine de batrani. Imi este clar ca si-a zis gata de maine trebuie sa cant in Banbu. Dupa, s-a gandit ca nu are ce sa caute cu melodiile lui vechi si si-a luat o muza mai proaspata. Si asa i-a venit ideea pentru superba melodie. Versurile cum spuneam sunt de mare exceptie : "Sexy lady, let me be your man, /We've been waiting for this night to spend, /Sexy lady, make me lose control, /You're in my head, get in my bed, /You're in my head, get in my bed, /You're in my head, get in my bed" Insa inca se mai simt influente romantice de melodii cantate pe scena la festivalul Mamaia : " I don't know what to do, /The way you're shaking your hips will guide me through, /I'll be your teacher tonight, /But as along as you move, /I'll sing to you and hold you tight." Deci Daniel in era noastra, dupa ce ii zici unei femei ca te inebuneste cum isi misca coapsele nu ii propui sa o tii in brate si sa ii devii profesor de canto : " I'll be your teacher tonight, /But as along as you move, /I'll sing to you and hold you tight." Trebuie sa mai petreci si tu niste nopti printre tineretul din ziua de azi sa te pui la curent cu practici mai putin ortodoxe. Altfel s-ar putea sa nu obtii efectul dorit din titlu si s-a dus naibii toata melodia. Insa apreciem ca spre sfarsit isi revine cu niste versuri mai indraznete : " I don't know what to say, /Your booty's out of control, that makes my day, /But that's just part of the plan, /Let's ignite this fire up, /You're crazy hot, I'll be your man." 
Concluzie : Buey Robule , tare periculos mai traiesti tu maica! Acum pe bune lasa-te de muzica de club si intoarce-te la De la Vegas si muzica cuminte de biserica pe care o faceai inainte. Macar stilul respectiv ti se potrivea, acum risti sa dai in penibil. 

4 comentarii:

  1. :))) cred ca folosirea cuvantului "risti" e un eufemism tare simpatic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zis sa fiu draguta caci totusi omul chiar stie sa cante :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare ideea blogului :) Nu stiam de el. Mi l-a recomandat colega mea Cristina dupa ce mi-a vazut pasiunea de a face "analiza pe text" la unele melodii :)) Preferata mea in momentul de fata e "pleaca, maine o sa imi treaca, durerea a venit si nu mai pleaca". Comentez de fiecare data. Dilema mea este... daca maine o sa imi treaca... in ce fel nu mai pleaca durerea? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E prea profund pentru noi sau e rana deschisa :))) Nici eu nu ma pot abtine sa nu comentez versurile si ca sa nu mai fac capul calendar colegilor sau prietenilor am decis sa fac capul calendar tuturor:D

    RăspundețiȘtergere