10.07.2012

POPCORN MANELISTIC

Ieri am crezut ca nicio melodie nu ma mai poate face sa scriu despre ea ca nu are rost. Insa Costi Costita stie cum sa te motiveze. Melodiile lui sunt atat de haioase si el si restul lumii le iau atat de in serios incat nu pot sa nu imi exprim si eu parerea. Melodia de astazi este o super colaborare Mohombi aka Calaretul de vaci si Celia si Doctor Costi Ionita denumita Love 2 party.
Sursa : Youtube.com
Nu inteleg colaborarea. Nu ca ar fi Mohombi un prea mare cantaret dar totusi cu Doctor Costi si Celia. Melodia suna intr-un mare fel. De la primele acorduri acordeonice ne dam seama ca totul a fost gandit de Costi. Nu am nimic cu ritmurile orientale doar ca unii compozitori si cantareti isi bat joc de ele. Au inceput cu manelele si acum continua cu genul asta struto-camila pop corn manelistic. Adica un pic de dance si un pic de acordeon si gata am facut o melodie. Ce zici? Ca am uitat de versuri ? Stai ca scot eu ceva super simplu si stupid acum. Si asta a si facut. Melodia incepe cu 6X Let`s celebrate apoi continua cu JumpX6 SexyX3 si iar JumpX6. Un inceput promitator, nu? Dupa acest intro FA-BU-LOS vine domnul Mohombi sa ne arate el cum se face meseria de artist adevarat cu succes international. Partea lui de cantare este aparte : "Nimeni nu o face ca tine/Din cauza asta imi place de tine/Vreau sa petrec mai mult timp cu tine/Vreau sa cheltui  mai multi bani pe tine/Fata ma faci sa vreau!" Mmmm, cum a fost asta? Daca e in engleza suna bine in romana parca aduce a manea. Repeta stofa de mai sus si apoi trecem la refren : "Move your body,ooo X3 un We love to party pierdut iar Mve your body,oooX3 si apoi niste Sexy sexy Jump jump. Acum vine partea lui Celia, tot in engleza : "Imi iubesc iubitul/Si sunt langa, langa el/Nu ma simt singura/Imi iubesc iubitul /Si sunt langa,langa el". Incheiem apoteotic cu Mainile sus Mainile sus si Mica-ti trupulX10.
Concluzie : Astept cu infrigurare videoclipul. Ard de nerabdare sa vad ce femei frumoase mai gasesc care sa se tavaleasca prin nisip sare noroi ciocolata mare ce vor ei cu aproape nimic pe ele. Nimic nu imi ridica moralul ca totusi lupt pentru o cauza buna si o industrie muzicala mai echilibrata decat o melodie Costi Costita. Astept propunerile voastre pozitive ca a venit timpul pentru o postare de ASA DA si nu am idei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu