09.07.2012

Normal

Dupa cele petrecute in ultima vreme prin tara imi dau seama ca degeaba mai scriu eu impotriva muzicii comerciale si incerc sa subliniez ridicolul industriei noastre muzicale. Da degeaba. Cine sa fie de acord cu mine? Cei aprope 40% de elevi care au luat bacul din care 30% au luat cu medii de 6. Cei platiti cu 10 lei sa vina sa protesteze pentru parditul X sau Y in pietele din Bucuresti si din tara? Ba nu, cred ca domnul premier si gasca lui vor comenta si vor da share si like la postarile mele. Sper doar sa nu copieze din alte bloguri. Sau domnul presedinte si gasca lui care s-au trezit brusc ca trebuie sa fie corecti si sa mai bage niste corupti la inchisoare. Stiu stiu, defapt va intra domnul Iliescu. El este simpatic si are un limbaj mai colorat si ii mai scapa un prostanac pe alocuri. Sper doar ca dansul va rezista sa scrie un coment intreg fara sa fie nevoit sa ajunga la baie.
Concluzie : Cui sa ii pese de muzica si de versuri si de artisti fara voce sau voce irosita cand noua nu ne pasa de alte lucruri mai serioase? Stiu azi am total neamuzanta insa din pacate am mai multe idei de postari amuzante legate de ce se intampla la noi in tara decat despre presupusa suflare muzicala din RO. Sper sa imi revin zilele astea dupa ce acult vreo 2 3 melodii extrem de proaste si enervante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu