13.07.2012

Insista

Unii oameni din peisajul nostru muzical insista. Chiar daca nu au succes. Chiar daca nu au voce. Si insista in a  ne demonstra ca ei chiar canta si zic ca sunt apreciati, dar in afara. Atat de apreciati incat merg mai departe si fac colaborari cu alti oameni din afara. La fel de celebri si apreciati ca si ei. Celebra de astazi este Sylvie. Da cu y si ie  la sfarsit normal, doar sunt in Romania.
Sursa : Youtube.com
Melodiile le gasesc in principal pe doua site-uri : mov.ro si urban.ro. Nu stiu cum fac ei de stiu toate prostiile care apar si la noi si in afara. Cateodata ma amuza mai tare comentariile pregatitoare melodiei mai tare decat melodia in sine. Entuziasmul comentatorilor sau exprimarile de genul dupa succesul cu piesa X, unde piesa X daca a mai fost ascultata de altcineva in afara de mine este de bine. Si eu am ascultat-o ca sa o comentez. Am incercat in ultima vreme sa comentez si la ei pe site ca sa imi fac vizibila parerea proasta pe care o am despre majoritatea muzicii pe care o promoveaza ei . Revenind la domnisoara de astazi, ea a declarat pe siteul urban.ro urmatoarele : "Am primit piesa si propunerea de colaborare de la Diskomaniax, un DJ din Spania caruia i-a placut foarte mult proiectul My love is now your love. Piesa transmite senzualitate, caldura, erotism. Fiecare fata poate fi Supermodel pentru un baiat, daca el stie cum sa o priveasca, asa cum fiecare baiat poate fi ingerul fetei, daca stie cum sa o iubeasca!". Newsflash nu mai stie nimeni de proiectul tau "My love is now your love" in afara de mine! Am incercat sa il comentez si nici macar asta nu a mers. A iesit o postare plictisitoare si am renuntat. Insa ea spera sa dea lovitura cu aceasta melodie, o melodie ce transmite senzualitate si caldura. Nu stiu unde sunt caldura si senzualitatea. Eu am gasit in schimb o melodie cu iz de anii `90 cu o voce modificata pe calculator desi sunt trei cuvinte de zis si alea sunt "Papi ooo eee". Pare o melodie gen mi-au murit laudatorii dar nicio problema ma descurc sa ma laud si singura! Sac daca voi nu ma vreti eu ma vreau!
Concluzie:  Jur ca se potriveste la o petrecere obosita la caminul cultural si in niciun caz intr-un club sau la o terasa. Dar cine sunt eu sa imi dau cu parerea. Nu am studii muzicale iar gusturile mele nici macar nu se potrivesc cu ale majoritatii!

6 comentarii:

  1. Chiar am incercat sa o ascult pana la capat....chiar am incercat, dar nu am rezistat.Ma obosesc cretinismele astea de "piese" si mai e si luni pe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am vrut sa iti stric ziua si nici saptamana :)) Doar ca astfel de anti talente chiar exista si ne respira aerul :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi-ai stricat saptamana, era stricata de cand m-am uitat in calendar si am vazut ca e luni:)) Partea ciudata e ca "antitalentele", ca sa te citez, ajung mai sus decat talentele naturale. Caror seturi de abilitati li se datoreaza asta nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. O mare parte din vina o are si publicul care nu vrea sa mai auda o voce buna, vrea spectacol. Si daca se poate ca femeile sa fie aproape goale pe scena nu se supara nimeni sau macar melodia sa vorbeasca despre sex.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mare dreptate ai.Ca o comparatie cu ce se intampla azi pe scena muzicala autohtona,in weekend am asistat la un concert al lui Nicu Alifantis, la Festivalul Cetatilor Dacice.Nu am cuvinte sa spun cat de bine m-am simtit ascultand o muzica de calitate.Intrebarea mea e: cand acesti artisti nu au sa mai fie, cine le va lua locul?"Divele" care urca in clasamente datorita calitatilor fizice dezgolite?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai probabil da ele si manelistii care se ascund in spatele melodiilor lalaite in spaniola sau engleza care fac referire in melodiile lor la femeile dezgolite amintite anterior. Sunt prea putini iubitorii de muzica si artistii adevarati nu mai sunt mediatizati pentru ca nu mai vand.

    RăspundețiȘtergere