02.07.2012

Dansul anului

Dupa o lunga serie de melodii romanesti proaste am zis sa ma mai uit si pe la straini sa vad ce au mai scos pe gura. Am gasit o melodie de mare exceptie cu un succes fantastic. Dupa ce o sa ascultati melodia o sa intelegeti ce spun si o sa intelegeti mirarea mea ca melodia asta a ajuns nr 1 in tari precum Elvetia, Suedia sau  Franta dar nici in Italia sau Finlanda nu s-a descurcat cu mult mai prost. Inteleg intr-o oarecare masura trendul asta de melodii comerciale. Am avut o nunta in weekend si chiar si eu am dansat pe Zaleilah, Eu quero Tchu si Ai se eu te pego dar asta nu inseamna ca o sa le includ la playlistul meu zilnic, ca o sa imi schimb melodia la telefon si ca o sa umblu cu cd cu ei in masina si o sa repet ca tampita "Nosa, nosa" fara sa stiu ca inseamna sa imi bag ceva. Melodia asta este insa intrece cu mult orice alta melodie si este probabil cea mai proasta melodie pe care o stiu eu cu un asemenea succes international. Nu are linie melodica, versurile sunt de toata jena dar si baietii care o canta sunt de o calitate rara. Mai jos videoclipul oficial :
Sursa : Youtube.com
In ideea ca ati urmarit macar 30 de secunde melodia ma intelegeti acum de ce sunt mirata ca este numarul unu in Elvetia!!! Da da, tara aia unde toata lumea este scortoasa, asculta cu volumul la maxim super melodia asta. Hai sa ne uitam la versuri : "Tu sabe que cosa es el Tacatà?/Te gusta el Tacatà?/A mi me gusta cuando las mamitas hacen Tacatà/tacatà brò!/Dale mamasita con tu tacatà/Dale mamasita tacatà X6/Mira como dice mi Tacatà./Que empieze la fiesta Tacatà./La gente bailando el Tacatà, to’ mundo gritando Tacatà./Subele el volume de Tacatà, mueve tu culito Tacatà, tambien el bechito. Tacatà./Romano & Sapienza Tacatà./Oh yeah, pa’ la gente que le gusta el Tacatà, ahora digo Atacabrò, ataca yo y el mi tambien./La gente bailando y tu bla bla bla. Que es y ataca yo, que es battallà./Le tette muchacho, yo vuelta Tacatà./Que todos le gusta, ai mama./te veo attacaa y bien sofocaa/ecriviendo cositas de este esperao/invente una cosa nueva a la house/Tacatà bro". Versurile ne zic urmatorul lucru ca tacata este un dans, da da un dans, care implica miscatul fundului si al pieptului de catre femei precum este exemplificat si in videoclip. Melodia ne transmite urmatorul mesaj :  hai mami danseaza tacata , misca-ti fundul tacata, misca-ti si pieptul tacata, toata lumea canta si danseaza tacata pe muzica mea buna. Da da, ei considera ca fac o muzica buna : "Ella gritando mi música buena." 
Concluzie : Nu inteleg ce se intampla cu lumea. Daca o astfel de melodie ajunge numarul unu in Danemarca, Franta, Elvetia si nu se descurca mai prost in celelalte state europene ne ducem naibii. Daca privim din alt punct de vedere ne dam seama ca ei sunt defapt niste baieti destepti care din 1000 de euro ( mai mult nu cred ca ar fi putut costa cretinatatea de videoclip) fac mii mai departe de pe urma unor fraieri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu