26.06.2012

Americana sau Mexicana?

Astazi avem un pateu de melodie. Cum adica pateu? Mai stiti reclama cu de ce se intinde pateul, pentru ca este obosit? Ei bine asa mi se pare si melodia asta, un pateu , o melodie obosita obosita. Daca o tinem in ritmul asta cu melodiile o sa ajung sa ascult Fuego de necaz. Artistii de azi sunt proaspat intrati pe piata noastra muzicala si se numesc : Jaam High. Adica geemul sus! Iar prima lor melodie este Kama. Cred ca au facut un joc de cuvinte intre titlul si mesajul melodiei. Rezultatul final este horror.
Sursa : Youtube
Avem de-a face cu o melodie atat de proaspata incat nu exista inca videoclip. Sincer sper sa ramana in stadiul acesta. Vocea vocalistului este mult prea penibila pentru a imi dori sa ii vad si fata efectiv. Linia melodica nu este foarte proasta sau ma rog e ca la toate celelalte melodii de vara un acordeon un ritm un pic dance, ar merge. Ceea ce este absolut fabulos este insa vocalistul si ineptiile pe care le scoate pe gura ca numai versuri nu pot fi numite.O sa redau si o sa analizez ce am inteles dupa multiple auditii pentru ca versurile pentru ea nu se gasesc inca. Se pare ca nu a trezit inca interesul nimanui. Avem la inceputul melodiei  motivul vocii masculine care face o scurta introducere despre ce urmeaza sa ascultam. Citez : "che che che che/ This is your boy nu stiu cum boy/ And you are listening to Radio Jaam High". Super introducere dar nu asta ar fi problema.Urmeaza vocalistul principal facand ce crede el ca se numeste cantat insa mie mi se pare vorbit un pic mai ritmat, citez :"I`m not just a player/I`m a winner a machiner" . Ce vrei tu sa ne zici? Ca esti masinist sau ce? Vrei sa te angajezi? Celelalte versuri chiar nu au nici un sens: "Hit it Afro/I eat asian/ E me gusta la latina". Urmeaza apoi niste versuri pentru care nu m-am straduit sa le inteleg dar apare pateul melodiei : "She joli like Angelina and she Rici like Cristina". Say what? Incep sa am sentimentul ca oamenii astia imi respira aerul. Deja pentru urmatoarele versuri am pierdut total interesul de a le descifra. Totusi nu pot sa nu observ o nepotrivire intre solista si solist. Fata vorbeste despre amor americano si baiatul zice ca tonight is mexicana. Ne hotaram si noi?
Concluzie : Pentru mine melodia este indiscutabil una foarte foarte proasta. Si nu neaparat pentru linia melodica despre care am zis si la inceput ca ar merge ci din cauza vocalistilor si a versurilor fara sens si de toata jena pe care se fac ca le canta.Culmea pentru mine este ca primesc comentarii pozitive. Publicul este incantat de muzica lor si se pare ca, din pacate, ei reprezinta viitorul muzicii romanesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu