16.12.2011

Trezirea sau Scularea?

Azi avem o avanpremiera . Melodia e destul de noua si nu s-a auzit suficient incat sa enerveze. Dar are potential . Azi vorbim despre Ana Lesko si a ei Trezire :
Mi s-a facut mila de toti prietenii mei de gen masculin , sa ii tin deoparte de  acest minunat videoclip. Defapt mi-a placut cum incepe videoclipul : muzica clasica la o petrecere fancy? hell no bitches , mai bine o duzina de femei semi-goale care danseaza . Ce dumnezeu , parca nu mai stim sa ne distram . Acum analiza pe text : " Spice up the party/Call my inviters" . Condimentez petrecerea si ii sun pe cei care m-au invitat . De condimentat condimenteaza bine , pot sa recunosc asta , dar de ce ii suna pe cei care au invitat-o? Si-a pierdut invitatia? Moving on : "Self esteem , sun on my shink bring me some gin " Concluzie : Nu exista incredere in sine daca nu exista soare pe piele , adica niste bronz obtinut organic ca solarul nu se mai poarta , si gin. "Raise up your hands , drink on demands dance till the end." In romana exista intradevar expresia ridicati mainile sus dar in engleza nu prea merge asa , sau nu in formula asta , poate raise your hands up, poate . Apoi o minunata declaratie de dragoste a unui tanar indragostit : "I’m in love with you mama, the way you move your thigs/I’m in love with you mama, the way you shake that ass/I’m in love with you mama, the way you touch my body/I’m in love with you mama, cause girl love you". Ca atunci cand ne intreaba la gradi De ce iti place de Maricica ? pai imi place cum isi misca coapsele , imi place cum isi misca fundul / imi place cum se atinge si si si toate astea pentru ca fata te iubesc!!!!. De vis , ce femeie intreaga la cap nu vrea o astfel de declaratie !! 
Referenul este si el de vis , in mai multe limbi ( upsi ) ,e o melodie grozava si totala : 
"Everybody w\ake up, you gotta wake up
Everybody wake up, bailamos till the down
Everybody wake up, you gotta wake up
She got you wake up, bailamos till the down
Let’s go, let’s go, let’s go."
Pentru femei s-ar traduce : "toata lumea trezirea" pentru barbati : "toata lumea scularea" . Daca urmarim atent videoclipul ne dam seama de ce asa, parere intarita  de  versurile minunate :"she got you wake up" adica Te-a facut sa te trezesti .
"Let me spice up the texture,
New narcotic creation, what about making vibration
Hey, let’s go, let’s go x3" 
Nu o inteleg pe asta cu lasa-ma sa condimentez textura. Textura cui? Sunt prea mica sa imi dau seama ce a vrut sa zica poetul? Restul melodiei , dupa cum ne-am obisnuit , se REPETA. De unde atata inspiratie pentru versuri sau de ce atata inspiratie pentru versuri cand reteta de ieri a fost urmarita : gagici bune si un gagiu care sa semene cu Pitbull. 
Weekend placut !!!

3 comentarii:

  1. ai maaai cine urmareste versurile din melodiile annei lesko. ce e ea, poieta? no pe bune, mai Ingrid. aici avem o cantareata care canta si incanta. si arata intr0un feeeeel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. doar eu se pare , doar eu . Recunosc ca incanta, tocmai deaia are si titlul pe care il are melodia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca nu prea mai incanta daca a trebuit s-o bage la inaintare pe una mai reusita vizual in locul ei... se cam duce si annushka... duce-s-ar...

    RăspundețiȘtergere