14.12.2011

Dragostea bate-o vina

Zilele trecute am citit un articol interesant despre faptul ca dragostea a fost recunoscuta oficial ca fiind o boala . Mi-a placut comentariul unei persoane care intreba de ce nu este si prostia la fel.. Dar asta este alta poveste. La cererea fanilor ( Irinei :>) astazi vom analiza piesa Antoniei - Marionette . Recunosc ca am reascultat o si am si cautat versurile separat pentru ca initial melodia mi s-a parut draguta . Iar linia melodica este chiar buna dar pacat de versuri . Singurul lucru pe care il retinusem de cand am mai ascultat melodia a fost refrenul : "I wanna be your marionette" si suna totusi dubios dar ma pacalea linia melodica . Dupa ce am citit efectiv si versurile am inteles de ce dragostea a fost recunoscuta oficial ca fiind o boala . Behold : 
Melodia incepe aparent normal  : 
"She says Hey! Wait /Listen now to what I’ve got to say /I don’t think I want it this way/We become some more/ Excuse and love that’s come undone /And how do we get so numb"
Aproape ca iti vine sa zici in sfarsit niste versuri in engleza de doamne ajuta , cantate de o duduie care arata foarte bine si culmea are si voce . Era chiar un wow si un plus . Dar pe la mijlocul strofei cred ca Antonia si-a schimbat compozitorul . Sau poate nu am inteles eu prea bine what way she does not want it : "I wanna be in your control /So unmerciful You can twist me and turn just don’t let me go /I wanna be your puppet on a string ". Acum cred ca intelegeti si voi de ce a fost declarata dragostea o boala pentru ca altfel nu vad de ce o fata normala ar vrea sa fie controlata de altcineva , intoarsa pe toate partile doar sa nu i se dea drumul plus ca papusica de serviciu. In plus insista : " Baby I’m not holding back /We can do anything" pe sistemul daca ce am zis mai sus nu te convinge vin cu o contraoferta nu ma dau in laturi de la nimic deci putem face orice ????!!!.  Cand isi da seama ca totusi este usor penibila cauta o scuza si da vina tot pe amaratul care nu stie ce se intampla cu viata lui : "And even if I’m crazy is cause you make me this way "  pentru ca apoi sa ne dea argumentul de neconstestat al melodiei si al dragostei cu totul : " We`re as close to love as we`ll ever get/ I wanna be your marionette" . Celelalte versuri din melodie dupa parerea mea exprima aceleasi sentimente dar reformulate : "So lets play the charade/I’m helpless like a child lost in the dark/And I need you to light a spark/It’s a game but the same/I need to feel that this is love somehow/So don’t disconnect me now" 
Mesajul pe care il transmite melodia asta din punctul meu de vedere este unul gresit si stupid : fata mea agata-te de pisoiasul de langa tine , bun sau rau cum o fi el , lasa-l sa te te faca in toate felurile , lasa-l sa aibe control asupra ta ca asta e cea mai apropiata forma de iubire de care o sa ai parte . Mai Antonia, mai fata mai, tu chiar nu ai citit versurile inainte sa le canti sau sa dai drumul la melodie ? Exista un mesaj ascuns si profund pe care nu l-am prins eu? Daca e asa sa imi fie cu iertare , ca de voce si talent fata asta nu duce lipsa ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu