15.12.2011

Tine-mi corpul in miscare

Primul indiciu ca ai dat peste o melodie grozava este faptul ca nu ii gasesti varianta lyrics pe youtube. Deci da, melodia de astazi este Pompand pardon "Pompin`" in interpretarea Lucky Man Project . Proiectul unui om norocos este format din doi barbati ( ce surpirza ) : Mister Z - one of the most sought after music romanian producer and DJ si DDY Nunes- one of the most exotic names in the romanian club scene . Recunosc ca am trisat la descrierile celor doi minunati producatori exotici - am intrat pe pagina lor personala si am copiat fragmente din Cv. M-au impresionat amandoi in egala masura , mai ales Mister Z ca nu stiam ce inseamna sought after si asa am mai invatat cuvinte noi in engleza . 
Dar sa revenim la melodie , aceast melange de limbi straine gandite in romana : 
Melodia incepe cu o blonda ce ne (in)canta suav Vreau sa ti-o dau... : "I wanna give it to you / As long you give it to me " . Stop. As long you give it to me? Adica cat de lunga mi-o dai sau cum vin versurile ? Poate , dar doar poate , ar fi vrut sa exprime ceva de genul Atata timp cat mi-o dai si tu , dar nu cred. Initial am crezut ca e o greseala gramaticala facuta intentionat ca sa rimeze melodia . Acum ca ma gandesc mai bine poetul a vrut defapt sa zica Vreau sa ti-o dau Cat de lunga mi-o dai mie . Si makes sense : ti-o dau la fel de lunga cum mi-o dai si tu mie ca sa nu mai existe nici un fel de discutii despre marime . M-am gandit cum sa traduc : "Just keep my body pumpin " sa zic Tine-mi corpul pompand sau Tine-mi corpul in miscare ? Oricare din cele doua variante suna bine oricum . Pe versuri.ro am gasit si ce zicea DDY Nunes ca nu intelegeam : " Yo quero ver la que mata /Rompe el ritmo e mas" . Deci vreau sa o vad pe cea care omoara rupe ritmu si chiar mai mult? Ce este mai mult ca si moartea , dar na. "Muestra me como juegas/ Mueve tu cuerpo/Baila asi mami" Demostreaza-mi cum te joci , misca-ti corpul , danseaza asa Mami! Daca rupem din context se pot asocia usor cu spusele unei mame catre copilul ei de gradinita. Bun , continuam cu Aici sunt pentru tine / Pentru ca ma uit la tine? /Tu simti ritmul / Iti place si dupa asta m-am pierdut , nu ii inteleg spaniola perfecta : " Aqui estoi por ti/Porque te estoy mirando/Tu sientes el ritmo / Te gusta".  Dupa expunerea in spaniola revine domnita de la inceput si continua sa pompeze . 
Concluzie : Nu conteaza cum sunt versurile , cine canta , daca  ai gagici bune in videoclip si unul care sa semene cu Pitbull ai facut un hit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu