21.12.2011

Dale de vanzare pentru oamenii mei

Delia a evoluat de cand s-a despartit de Nick . Pe vremea aia era blonda din trupa N si D  acum e doar o blonda . Pe bune , toata lumea isi aduce aminte ca ea vrea sa planga . Insa aceasta tanara speranta muzicala a evoluat , a pus niste carnita pe ea , caci sa recunoastem nu mai arata ca in tinerete si acum vinde dale . Ma intreb daca e vreo oferta ceva , ca prea o zice cu foc . Sa incepem deci analiza pe text :

Oferta genearoasa a Deliei este anuntata inca de la inceput : "Dale mi hente don dale mi hente all ma`people say/Yekeyekela" .A se citi : Dale avem , da dale , oamenii mei , dale . Yeke ala nu stiu ce e, pare un nou strigat de lupta sau cred ca pur si simplu vrea sa se diferentieze de ceilalti vanzatori de dale. Apoi se adreseaza oamenilor din piata (sau ma rog unde face ea prezentarea produsului) si le arata cat de rezistente sunt dalele ei : "Rude boy rude boy / Watching me while i`m dancing /while i shaking on the floor" Adica poti sa dansezi poti sa rupi podeaua in doua ca dalele nu se distrug, sunt tot acolo!! Daca obraznicul s-a convins de calitatea marfii , nu stiu ce sa zic despre baiatu` rau , care se cam impiedica , fastaceste , oricum nu e de bine : "bad boy, bad boy/Now if you want me stop trippin let me know" . Deci am vazut ca te cam tripuiesti , daca vrei sa iti fac o prezentare personala just let me know si rezolvam ce dumnezeu. Mai avem un buffer intre refrenul propriu zis si strofa , da zic strofa pentru ca asta a fost toata melodia dar m-am gandit ca vreti sa stiti povestea ei . Nu stiu la cine face referire bufferul , la obraznic sau la baiatu` rau , neascultator as zice : " Siente me siente me mas/ My only desire one of a kind" . Apoi revenim la ce a consacrat melodia , vanzarea de dale catre tot poporul . Dale , dale pentru tot poporul dale : " Dale mi hente don dale" Apoi surpriza din nou , strofa se REPETA. WOW. Nu ma intelegeti gresit, stiu ca nu facem poezii pe muzica ca Hrusca si regretatul Paunescu dar macar mai mult de o strofa ma astept de la o melodie decenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu