20.12.2011

Ia viata mea si du-te!!!

Eram in masina azi. La radio , de cateva saptamani , tot aud o duduie indemnandu-ma sa "get a life". Zic mama e furioasa , e suparata , i-a facut ceva gagiu si gata il baga undeva. Si continua : "Why don`t you take my life". Whaaaat? Ce poftim cum??? Asa incepe povestea de astazi : 
Nick Kamarera este deja o super prezenta la noi in tara. E un idol , e un star. Cred ca s-a hotarat sa o lanseze si pe Alinka in spatiul muzical si i-a facut cadou aceasta melodie impreuna cu viata insasi. Ca orice melodie haus care se respecta incepe promitator , cu declaratii fierbinti : " I swear i wanna be with you tonight". Adica , pe bune ca vreau sa fiu cu tine diseara , sa nu pleci urechea la alti Gigeii care zic altceva despre mine. "You gotta show me what is wrong or right" a se traduce : Trebuie sa imi arati tu ce e bine si ce e rau , ca eu nu prea ma descurc de una singura. "Because I never felt this way before" Asa cum pisi? Asa de buna cantareata sau cum? "I wanna feel you now, in my life in my life/Get a life, get a life, get a life" Vreau sa te simt acum viata mea !! Zici ca suntem in bancurile alea gen te simt langa mine oriunde ai fi , raceala mea ... . Si apoi partea culminanta : "get a life , get a life , get a life . De obicei , dar doar de obicei , in engleza expresia "get a life " o folosesti ca pe o injuratura eleganta fata de cineva care te enerveaza groaznic. E ca si cum l-ai trimite la origini . In melodia noastra , se pare ca get a life capata noi intelesuri. De ce zic asta  : "Why don`t you get my life?". Si am tot stat sa ma gandesc ce s-a intamplat , de ce asa melodia. Si am inteles totul  : E o melodia de dragoste a muritoarei de rand catre iubitul ei Vampiroiu!!! DA!!!.Cum ar fi fost melodia asta pe fundalul la Amurg ? Mirobolanta  : "Take my life , take my life". Acum au sens si versurile melodiei : ia viata mea ca sa incep sa te simt , ca pana acum erai cam rece. Si ca toata scena sa fie cu martori , muritoarea isi cheama si mama sa ii arate cum a descoperit ea iubirea : "Yette Mama Yette" adica uite Mama , uite !!! Aceastea fiind spuse , se incheie povestea noastra de dragoste. In rest melodia , SURPRIZA , se repeta. Cine se astepta la asta ? Timp de 3 minute sa se repete aceleasi versuri. hmmm....

2 comentarii:

  1. papu, alinka asta (pe care o cheama de fapt si de drept Alina Crisan era lansata de pe vremea ASIA, e o pisi care a luat nu stiu ce casting ca sa fie intr-o trupa de fete si, soc, au bagat-o in ASIA dupa ce a plecat una din ele (habar nu am cine). Numai ca nu prea au mai avut succes, s-au despartit si apoi ea a aparut mai mult "in the funny papers". deci, daca ar trebui s-o catalogam, ar fi mai mult un fel de "resigilat" :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam , vezi daca nu citesc cancan suficient de atenta . Sa o trimitem la Emag sa zicem :))

    RăspundețiȘtergere