19.12.2011

Calaretul de vaci

Pentru astazi nu stiam ce sa pregatesc . Se apropie si Craciunul , am gasit ceva haios pe tema asta dar o las pentru 23 . Dar astazi? Si apoi am citit presa , peste tot despre vocea romaniei . Cine credeti ca a fost invitat la Vocea Romaniei? Mohombi  desigur . Mohombi  care a facut un super show care a innebunit toate femeile cu miscarile lui sexi si unduitoare pe super piesa - Bumby Ride . Si mi-am adus aminte ca mi-a mancat zilele toata vara . Pe langa faptul ca detest linia melodica , un fel de Doctor Alban remix 2011 , versurile mi se par mirifice.
Deci sa incepem :

Sincer , la ce efect special are melodia la inceputuri , eu as fi facut videoclipul cu Mohombi venind pe o racheta din out of space ceva. Si incepe sa se auda din ce in ce mai puternic : " I wanna Boom Bang Bang with your body-O" . Hmmm , Mohombi vrea sa refaca nasterea universului cu mine??? Nu , ca aia era Big Bang . Tzz Tzz Tzz Mohombi ca tu nu te-ai gandit la versurile astea . Hai sa mai ascultam niste versuri , poate imi dau seama pe parcurs : " We`re gonna rough it up before we take it slow" . Deja ma simt ca la offroad . Cand mergeam tare , ca sa depasim un hop , cand mergeam mai incetisor si admiram peisajul . " Girl let me rock you rock you like a rodeo"( It`s gonna be a bumby ride ). Stai ca incep sa imi dau seama , nu suntem la offroad suntem la rodeo si ne dam in barci!!! GATA, am inteles acum . Toata melodia este defapt o invitatie la rodeo  si artistul ne explica ce s-ar putea intampla daca l-am insoti : "I'm gonna pull you over, pull you under/Make your body surrender to mine( heeeee hooooo)/Girl you can make me suffer, do whatever/Cuz i know you're one of a kind" Deci , daca scapi de pe bou , pardon taur , o sa te trag peste mine , o sa te trag sub mine , dar nu o sa cazi stai linistita! Poti sa ma faci sa sufar , pe sistemul sa ma tragi de par sau ce vrei tu , toate ca sa nu cazi ai inteles?. Si pentru a accentua calitatile mele de calaret de bou , BONUS , iti mai dedic un vers : "Who can love you? Nobody / hold you? Nobody? /Make your body wind / You will never find somebody like me! " . Ei fetelor se pare este greu de gasit un calaret de vaci in ultima vreme , altfel nu imi explic toate laudele din presa si extazul femeilor din publicul de la Vocea Romaniei cand se unduia Calaretul de vaci . Nici nu am mers mai departe cu versurile melodiei , in semn de protest ( nu mai erau prea multe oricum ) .

5 comentarii:

  1. Cu melodia asta m-am decis ca vreau sa particip la o sedinta de brainstorming unde se incropesc versurile astea... un atelier de creatie, un studio de inregistrari... ceva, o antecamera, un beci, o magazie... numai sa-i vad pe creativii care pun cap la cap versurile pentru melodiile astea in actiune... cred ca e o experienta unica.. :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Cosmin e greu , nu cred ca am face fata sa scoatem o asemenea melodie . Plus ca tu nu arati ca Pitbull si eu nu sunt gagici bune , deci nici videoclip nu avem . Dar putem face o incercare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Neah... doar ca spectator as participa, nu sa ma implic... as vrea sa le vad capacitatile si ce le debiteaza mintile astora cand compun asemenea folclor de vidanj... pardon de expresie :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vidanj se accepta , folclor nu stiu ce sa zic :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. lool calaret de vaci. deci ele sunt vacile. si el, nu-i asa, boul :D

    RăspundețiȘtergere