16.01.2012

Oldies but goldies

Cd-urile prietenului meu sunt o sursa minunata de melodii vechi si stupide. Mai jos 2 din cateva din minunatele melodii cu care, daca imi permiteti, se delecteaza in masina. Avand gusturi muzicale diferite am invatat sa ne acceptam unul pe altul. Dar deviem , am gasit niste melodii prafuite care starnesc emotii chiar si dupa ani de la lansarea lor.

1.Akcent-Phonesex
Melodiile stupide exista de mult trebuie doar cautate in arhiva. Eu una nu stiam de aceasta melodie minunata, ma bucur ca ne-am gasit. M-a cucerit de la primele acorduri cand o duduie super expresiva, pe o linie melodica gen Cutiuta muzicala tot fredoneaza : " My phone is ringing/ Or am I dreaming/ My phone is ringing/And it`s turning me on". Si apoi continua foarte calma si aproape apatica : "I am going to scream like a horeeeee". Restul  versurilor sunt neimportante gen "I feel like a glass of red wine".

2. Lauryn feat. Sunrise Inc - Gypsy queen
O alta melodie deosebita. Acest accent rusesc englezesc presarat pe alocuri cu exprimari de tip raggae este minunat : "Dance like a gypsy queen/The sexiest you have seen/My chocolate skin/Takes the shape of your sin". M-a cucerit de tot cu aceasta metafora plina de simboluri ascunse : "My chocolate skin/ Takes the shape of your sin". Intrebarea este cine este your sin si ce forma are? Sunt doar curioasa. Se continua cu versuri non sens gen :"I amaze all the time/I'm a damn belly dance machine/I'm the price of your game/Don't bet your luck cause I'll win". Versurile chiar nu au nici un sens si chiar nu trasmit nimic macar prietenii de la akcent stiau ce fac. Eu am ramas doar cu chocolate skin takes the shape of your sin.


Astept propuneri si sugestii din partea voastra!

3 comentarii:

  1. Incepand cu era pop-dance-ului romanesc, imi e greu sa gasesc vreo melodie care sa nu fie stupida pana la refuz in lista hiturilor de top ale perioadei... Sunt prea multe, poti lua la intamplare si nu dai gres...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da dar eu le vreau pe alea mega fantastice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai na, exemple:
      genius - macho man; exotic - un sarut; valahia - banii si fetele; exotic - sexy; boombastic - esti ca o vipera; o-zone - despre tine; andre - mi-e imposibil sa aleg una...; animal x - pentru ea... si astea doar care mi-au venit pe loc in minte...

      Ștergere