03.01.2012

LOVE MIHAI

Love Mihai este o melodie deosebita. Este inca o dovada ca femeile cu voce aleg singure calea pe care sa mearga : comercial si versuri lipsa sau efectiv sa cante bine si frumos. Prima data cand m-am luat de domnisoara mi s-a aratat obrazul pentru ca am avut ocazia sa o aud cantand live la o nunta si a avut voce. Dar eu nu ma iau de talentul ei ci de modul cum a ales sa si-l puna in valoare. Da azi este ziua Amna- Tell me why.
Ca orice melodie romaneasca de calitate, care se respecta, incepe cu refrenul care se repeta de 2 ori : "Please tell me why, you said goodbye/And then you come back to me, to love me high/Please tell me why/Tell me why". De cand a aparut melodia ma tot intreb si intreb si in jurul meu cum vine asta cu "iubeste-ma sus". Te face sa te intrebi, pana acum ma iubeai jos si acum ai urcat? Este o enigma. Lasand refrenul la o parte, descoperim ca exista si o mica poveste in spatele melodiei . Este o melodie de dragoste. Gata stiu, este defapt mitul Zburatorului. Cine altcineva se intoarce sa ma iubeasca sus daca nu cel care vine in zbor? Pfuu si cate luni m-am tot intrebat care este filozofia ascunsa. Case closed. Si erau atatea indicii: "Now when I saw you first time/You got into my mind". Zburatorul este siret si intra in inima si gandurile tinerei fecioare pe neasteptate si pe nesimtite si pe zi ce trece sentimentele ei devin din ce in ce mai puternice: "Baby I want you to know./With every thing I see/With every word I say/I love you more and more every day." Apoi cand vine ziua normal ca Zburatorul pleaca dar fata asta ori nu stie de mitul Zburatorului ori e suparata foc ca nu are cu cine sa se plimbe si ea ziua in parc de mana : "Now tell me why,/You said goodbye". Acum nu inteleg ce e cu ursii din melodie, dar mai bine nu mai pun si alte intrebari ca alte idei de filozofare nu mai am. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu