02.01.2012

Melodia Refren

La multi ani pe 2012! Inainte de Craciun am primit un pont de super melodie dar inca nu erau versurile la ea. Bucurie mare insa azi, cand faceam research pentru melodia de azi cand am dat peste versurile ei. Nu sunt complicate dar lenea mea este mare cand vine vorba de a extrage versurile melodiilor stupide. Derscriere la melodie nu am pentru ca nu urmareste nimic. 

Primul lucru care ar fi trebuit sa ne dea de banuit este faptul ca versurile sunt semnate de Costi Costita, iubitul nostru stomatolog constantean. Pe sistemul 1,2,4 toata lumea striga Hei fetele incep melodia numarand in germana. Cred ca suna mai kinky probabil. Dupa aceasta minunata incalzire fetele isi incep cantarea, citez : "Vreau sa te vad cum strigi/Si sa imi faci inima sa viseze/Si acum te las jos/Danseaza acum danseaza acum". Nu vad de ce tipatul cuiva mi-ar face inima sa viseze dar lucrez la intelegerea acestor versuri pline de incarcatura. Continuam :"Vreau sa simt beatul/Pune-mi inima pe beat/Si acum te las jos/Danseaza acum, danseaza acum". Chiar nu inteleg partea cu " si acum te las jos aka and now i let you down". Pana acum erai in aer sau cum?. Refrenul este si el de exceptie : "I wanna touch you, I wanna kiss you /I wanna feel you, yeah yeah yeah. /I wanna touch you, I wanna kiss you /I wanna hug you, yeah yeah yeah". Adica, daca chiar iti doresti sa faci toate astea de ce mai stai?? Treci la actiune si lasa cantatul. Cum am zis este un refren de exceptie si este format din doua parti : "Let’s dance, let’s let’s dance/Let’s let’s dance, let’s let’s dance/Le le le let’s dance, let’s dance, let’s dance let’s dance ". Exact tot ce zic ele este let`s dance, simplu si la obiect nu? Si apoi toata melodia pare defapt un refren :"Feel feel feel it now/Touch touch touch it now/Kiss kiss kiss it now/Yeah yeah yeah. /Feel feel feel it now/Touch touch touch it now/Kiss kiss kiss it now/1 2 3 (eins, zwei, drei)/Come on!". Mi-ar placea sa stiu cine este it asta si de ce trebuie atata pupat si atins si simtit ? Apoi o parte din versuri sau refren, mie mi se pare o melodie refren, se repeta. Ce sa mai adaug, este o super melodie nu mai are nevoie de alte comentarii. La cat mai multe astfel de melodii pe 2012 ca altfel nu mai am ce comenta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu