09.08.2012

Coco Rico tu esti?

             
                 Pentru comentariul de astazi m-am cam chinuit. M-am chinuit sa ascult efectiv melodia pana la capat!!! E groaznica sau ma rog e in ton cu trendul depinde cum priviti lucrurile. Doua lucruri mi-au atras atentia cand rasfoiam siteurile mele de specialitate in cautarea unei melodii pentru azi : numele de scena al duduii de azi si fotografia ei. Da astazi avem o tanara artista si se pare ca acesta este primul ei single cu videoclip. Stiu ca nu ati mai auzit de ea pana acum. Vorba unui comentator sper ca nici nu o sa mai auzim de ea : Cami Hedlinger - Fall in love.

Sursa : Youtube.com
                  

Dupa ce am rascolit internetul dupa niste informatii despre ea am aflat ca este din Constanta. Soc si groaza, eu sunt de loc tot din Constanta. V-am zis ca atunci cand rasfoiam siteurile mele de specialitate mi-a atras atentia poza ei de promovare si m-am intristat. Pentru ca face de ras fauna feminina de la noi. Fetele din Cta nu arata asa oameni buni, nu au blondul ala pui si nici nu au aceasta costumatie de scena fabuloasa. Sunt mult mai decente. Dar sa continuam cu analiza pe videoclip/text/melodie caci prea insist pe aspectul ei. Un sfat am pentru ea : sa schimbe salonul ca slava domnului sunt o gramada in oras. Bun, gata continuam. Un alt lucru care mi-a atras atentia dupa cum ziceam este numele ei de scena. Initial am zis ca dau de o cantareata straina. Zic gata, arata si intr-un mare fel, m-am scos cu un super comentariu ca sa nu mai zica lumea ca nu sunt patrioata. Ghinion, duduia s-a dovedit romanca. Cum a ajuns ea tocmai la acest nume de scena nu imi este clar dar trebuie sa recunosc ca este foarte elaborat. Mergand mai departe ajungem la analiza videoclipului. Si cum eu tot timpul nu inteleg ceva, de data asta nu imi dau seama de ce avem un videoclip la piscina cand langa tine ai marea. Inteleg ca trebuie sa fie un videoclip pitzi, cu muschiulosi si fetite in costum de baie pe barcute in portul Tomis langa On Plonje ok, inteleg. Dar nu era mai frumos daca aveati niste valuri pe fundal? Sau nu mai era suficient de fitoasa treaba? De miscare scenica nu va pot vorbi ca nu am regasit asta in videoclip. Eu am vazut doar niste duduii mega bronzate care se fataiau de colo colo cu bauturi dragute in mana si un gagiu care are rolul de muschiulos. Atat. Nu am regasit nici ritm, nici voce, versuri sau macar o pronuntie decenta a limbii engleze.. Le declar pierdute. Punctul culminant al videoclipului este cand isi baga ea gheruta falsa in gura si se crede mega sexoasa. Penibil.


Comentarii Youtube : Desi melodia a aparut ieri, culmea avem deja comentarii. Unele sunt pro ca fata are deja fanii ei si mi se pare si normal : "de fapt suna binisor cantecul asta, chiar nu inteleg pentru ce atatea dislike-uri" . Daca omul nu intelege, nu intelege si gata. Plus ca unii o pun chiar pe repeat : " pff nu ma mai opresc sa ascult melodia asta e faina rau :>". Dar si parerile contra : "astia de au dat like: nu v-ati saturat ma de acelasi beat , aceeasi muzica neinsemnata care nu transmite acelasi mesaj , cu versuri in care nu lipseste higher , fire si desire?PLAYBACK POATE SA FACA SI O SURDO-MUTA!!" si "pitzi level: over 9000".



Concluzie : Fireasca de altfel. Acestea sunt modelele pe care le promovam noi mai departe in societate. Aceasta este reteta succesului fetelor : totul cat mai fals si o sa scoateti minim un videoclip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu