13.08.2012

Diferita dar la fel


Ca sa nu credeti ca ii comentez doar pe cei vizibil afoni si fara legatura evidenta cu muzica astazi avem invitata o domnisoara cu voce. O domnisoara cu voce care se crede diferita dar mie tot comerciala imi suna. Pentru ca nu este suficient sa abordezi un stil diferit de muzica daca il tratezi superficial. Melodia de astazi se numeste Different ( de aici si jocurile mele de cuvinte) cantata de Sore. Am ascultat-o mai serios la indemnul lui Cosmin si bine am facut.

Sursa-Youtube.com

O sa spuneti ce am cu bunatate de melodie? Nu seamana cu celelalte de pe piata, si anume femei goale, piscine si baieti muschiulosi. Voce se aude ca ar avea. Ce ar putea sa nu iti placa la aceasta melodie? Hmm. Sa incepem cu inceputul. Da, parr parr parr zicea bunica mea la vaca pe ulita cand se intorcea de la pascut. Faptul ca se face referire la Rihanna este un alt punct in minus, chiar daca are tone de fani asta nu inseamna ca face muzica de calitate. Inainte sa imi sara cunoscutii pe mine ca am dat si eu share la niste melodii rihanoase, o sa ma scuz prin faptul ca mi-a venit mintea la cap. Plus ca la inceput muzica ei era decenta dar pe masura ce a devenit mai celebra a inceput sa exagereze. Dar sa revenim la Sore si melodia ei diferita caci despre ea este postarea de astazi. Dupa cum ziceam, desi se vrea diferita tot urmeaza niste reguli clasice ale unei melodii comerciale. Avem rapperul de ocazie care sa indruge verzi si uscate la inceput si pe parcusul melodiei. Apoi videoclipul este filmat in strainatate, mai exact in Londra, patria celor diferiti as zice. Insa cei care traiesc in Londra sunt atat de diferiti incat ei par deja un lucru comun. Fata de londonezi, ea pare printre singurii oameni normali de acolo. Alt cliseu ar fi nevoia de a face ceva diferit in si anume cersitul cu cartonul. Este un fel de va rog sa ma credeti doamnelor si domnilor, eu chiar sunt diferita si apoi inca un va rog va rog va rooog. Mesajul este evident al unui om mandru ca de el: "Me so different, me so special" sau "Be happy that you meet me, /I’m a special girl and I’m not faking it, " si sincer devine cam agresiv. Am inteles esti diferita insa pari mai degraba aroganta.Plus ca melodia este cantata in engleza, special ca sa prinda probabil.
Comentariile de pe youtube:  Majoritatea sunt pozitive. Acest lucru imi demonstreaza, daca mai era nevoie ca nu am aceleasi gusturi muzicale cu peste jumatate din tara noastra. Deci avem aprecieri pozitive: "SUPER FRESH SONG.....cata energie si vocea deosebita.....felicitari", un nehotarat :" Foarte frumoasa nam ce spune ,deci cred ca imi place!!!" dar si pareri impotriva: "cam jamaicana , deloc special sau diferit." sau "e nasoala rau piesa..:-j","Penibil. Alt artist care urla ca e diferit fata de ceilalti. De ce !? Pentru ca are o freza ciudata si are un penibil accent jamaican."
Concluzie: Nimic nou sub soare iarasi. Desi asteptam un suflu proaspat, se pare ca si peisajul nostru muzical este afectat de seceta. Inteleg ca nu apar femei goale si voci prelucrate pe calculator dar nu m-a convins. Numai faptul ca Alex Velea i-a facut introducerea superba de manat oile ma face sa nu am incredere in calitatea muzicii ei. 

4 comentarii:

  1. "melodii rihanoase"...LOL, de acord cu tine.
    Eu cred ca fata asta s-a inspirat de la engleza lui Crin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva ma face sa cred ca respectivele comentarii de pe YoutTube apartin fie apropiatilor, fie "dusmanilor", fiecarui artist, in cele mai multe cazuri; zic asta pt ca nici unul dintre prietenii sau cunoscutii mei pe care i-am intrebat nu a simtit vreodata necesitatea fiziologica de a comenta la vreo melodie. Cine nu are nici o miza in joc pur si simplu se rezuma la a o asculta... Zic si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta as fi zis si eu insa noi nu stim varsta comentatorilor. Exista publicul cu varsta 10+ care pur si simplu asta face. Apoi o parte din cei 10+ pur si simplu nu se maturizeaza. Iti zic eu problema e la noi, noi suntem aia diferiti :))

      Ștergere