13.06.2012

Pisica Noptii

Am revenit din concediu cu mintea odihnita. Asta inseamna ca simtul meu critic este refacut complet si ca sunt gata sa iau personajele care nu imi plac din soubiz din nou la puricat. Melodia din postarea de astazi am gasit-o de ceva vreme dar se pare ca nu este atat de populara pe cat ma asteptam. Desi e de vreo 2 luni pe youtube nu gasesc inca versuri la ea. Dar a iesit videoclipul  si am zis ca nu pot rata momentul. Nu inteleg cum poate avea cineva inspiratie pentru asa ceva dar conform Youtube a fost nevoie de 3 compozitori : Night Cat-Party all Night.
Sursa : YouTube.com
Melodia mi se pare foarte foarte obosita precum si vocea ei si engleza ei  dar si videoclipul. Nimeni nu pare entuziasmat in videoclip, dansatoarele par impinse de la spate sa se miste iar hainele de pe ele se purtau acum 5-10 ani sau poate inca in scoala generala. Poate din cauza asta s-a filmat intr-o scoala generala. Totul pare filmat usor cu incetinitorul si pana si linia melodica e dubioasa. Nu simt entuziasmul ala al beatului de care vorbeste duduia, nu simt entuziasmul faptului ca dupa a drink sau 2 i want some more sau a faptului ca vom party all night. Sau poate sunt doar eu asa, mai nesimtitoare. Alt lucru pe care nu il inteleg e vocea pitigaiata care se aude pe fundal. Cam ce rol ar avea? Oricum am vazut ca se cam poarta in ultima vreme. Melodia asta cred ca s-ar potrivi perfect la caminul cultural ca si melodie de wishful thinking pentru pensionari. In rest, cel putin la mine nu are efect de sarit de pe scaun. Dar nu pot sa nu remarc cuvintele de baza al oricarei melodii dance pop ce o fi ea care se respecta : drinking, hollar, baby, club on fire si altele care poate mie mi-au scapat.
Concluzie : nimic nu s-a schimbat pe la noi, o sa tot auzim melodii din astea superbe de vara ale unor domnisoare necunoscute ce apar ca si ciupercile dupa ploaie. Nu-i bai ca inspiratie am si eu. Din contra chiar ma bucur deoarece in ultima vreme nu prea gaseam melodii potrivite pentru blog! Va astept cu sugestii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu