20.06.2012

Maxim cat?

Inteleg conceptul de melodie de vara. Din cauza asta nici nu am comentat nimic despre melodia lui Conector Vara nu dorm e haioasa si imi este aproape simpatica. Cred ca daca as auzi-o la radio nu as schimba postul. In schimb nu pot sa zic acelasi lucru despre my boy Alex Velea-Minim 2. Nu o suport, mi se pare ieftina si comerciala si cu versuri tampitele. Din nou calitatea romanilor de a fi abtinenti este exploatata de artistii nostri  locali. 
Sursa : Youtube
Am vazut ca este deja distribuita pe peretii romanesti ai feisbucului si primita cu entuziasm de fani si alte bloguri. Pe mine m-a cucerit negativ de la inceput cu Boom Shaka laka. De mult nu am mai am auzit o exprimare atat de arhaica in melodiile romanesti. Recunoastem si aici versuri fara de care o melodie pur si simplu  nu poate fi numita de vara : fierbinte, frige, arde si ma topesc dar si ritmul usor de acordeon. Trebuie insa sa apreciez bunele maniere pe care le afiseaza in refren :" Dragostea se face minim 2/E secret ramane intre noi". Pe sistemul un gentleman nu spune niciodata. In rest engleza amestecata cu romana ca sa rimeze : "Man down m-a pus jos la fel ca Rihanna/Piele colorata gen cika Americana" sau "Uuu mami like la, u mami this/Imi pui inima pe foc si o arunci ca pe frizz back/Imi pui sare pe rana ca sa ma doara/Ca eu sunt vagabondul si tu esti o doamna". Nu stiu in ce categorie insa sa incadrez melodia : este o declaratie de dragoste fata de o pitipoanca oarecare aparuta pe plaja sau vrajeala folosita pentru a aduce gagica in pat dupa ce a fost agatata in prealabil. Nu imi dau seama dar cred ca merge in ambele situatii. 
Concluzie : Pentru mine Alex Velea ramane un non-artist cu lipici la femeile singure si abstinente dar si la baietii care vor sa le scape pe femeile mai sus mentionate de corvoada abstinentei. Ultima lui melodie este doar o dovada ca publicul roman majoritar asculta numai tampenii. Voi inchide insa cu o intrebare : am inteles ca minim 2 dar maxim cati ca sa se pastreze secretul? 

6 comentarii:

  1. Denis ma bucur ca tie iti place insa mie mi se pare penibila de la versuri pana la ritm! Cred ca poate mai mult dar alege varianta usoara a muzicii : cantat mai putin bani mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că tocmai de asta e plăcută publicului larg (românesc). Că este penibilă, ieftină, comercială şi tâmpită la fel ca ţara noastră penibil de comercială, ieftină şi plină de tâmpiţi. Sunt în aceaşi oală cu tine Ingrid!

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepusem sa cred ca problema este la mine cand vedeam ca toata lumea fredoneaza Boom Shaka laka e fierbinte ca vara :))))) Ma bucur ca imi impartaseste cineva parerea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te supara dar Velea nu a mai scos o melodie buna de pe vremea cand canta cu C.I.A. - Ultima care era cat de cat acceptabila a fost cu Anda Adam.

    RăspundețiȘtergere