10.05.2012

Asa DA! : Animal X- Doar tu si eu

Pentru ca am primit sugestii sa dau exemplu si de melodii care imi plac si le apreciez am zis fie. Voi scrie de acum incolo periodic despre o melodie pe care o apreciez si ca versuri si ca muzica. Melodia aleasa este, dupa cum am zis si in titlul, Doar tu si eu de la Animal X.
Sursa : Youtube.com
Desi inceputurile lor sunt dubioase si au avut si ei melodii comerciale, de vreo 3 ani au melodii bune. Ceea ce mi se pare si mai important este ca melodia este cantata in limba romana si ca versurile nu exprima ineptii. Chiar  exista pe alocuri metafore si chiar metafore reusite. Videoclipul nu este filmat intr-o tara straina, aproape nu avem cadre cu femei goale decat o duduie blonda care culmea isi acopera partile indecente.
Ii apreciez pentru versurile cu subinteles, cuvintele putine dar atent alese si linia melodica. Asta e genul meu de melodie, in care versurile imi lasa loc de interpretare, in care nimeni nu imi povesteste despre stradaniile lui/ei de a aduce un oarecare in pat si in care versurile se completeaza cu linia melodica. Ei imi arata ca se poate canta si ma fac sa fiu si mai inversunata impotriva pseudo-artistilor. Ma bucur cand gasesc o trupa care nu face muzica doar pentru bani ci si din pasiunea de a canta.
Despre ei si despre melodia aceasta poti zice ca nu iti place stilul siropos adoptat dar nu gasesti greseli gramaticale sau propozitii fara sens.
Dar asta este doar parerea mea bineinteles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu