01.02.2012

Prea multe telenovele

Azi o melodie in spanioleza. Am observat eu ca se poarta orice alta limba decat romana pentru cantat, mai ales pe segmentul acesta denumit muzica comerciala desi mie nici comerciala nu mi se pare. Cel mult brainwash music. Si am mai observat un lucru : romanii cred ca suntem groaznici la facut dragoste pentru ca melodiile din ultima vreme numai despre asta vorbesc. Incepem :


Melodia nu are prea multe versuri si este o combinatie de spaniola cu engleza, insa am ascultat-o atat de des in ultima vreme incat am zis ca nu am liniste pana nu o disec. Pentru a nu complica situatia am ales sa pun direct versurile traduse pentru spaniola. Baiatul nu sta prea mult la discutii si trece direct la subiect : "Dalinda/Inima mea te cheamă/Vino în patul meu". Ca sa o mai dreaga o da spre romantic : "Vreau să te iubesc,/Fată dulce/Dă-mi săruturile tale/Priveşte-mă în ochi/Jură-mi iubire". Acum pe bune cine sa te mai creada? Nu mai bine spuneai mai intai romanta si dupa porumbelul cu vino in patul meu? Un iubitor de versuri are nevoie de multa rabdare cand asculta melodia asta deoarece se repeta totul tot timpul. Dupa ce se termina dar doar pentru moment refrenul, incepe si singurul vers din melodie : "Every night in my mind/I feel the perfume of your skin/Baby I won't deny/You're the lady of my drems". Apreciez ca a continuat pe aceasi linie romantica dar incepe sa semene cu efortul facut de un baiat disperat sa isi ademeneasca femeia in pat. Ar zice orice doar doar sa se intample. Azi am mai invatat o un lucru si anume exista refren si prerefren. In cazul de fata in prerefren se afla super informatia folositoare pentru noi muritorii de rand : " Damn I like the way you push/Me slowly up and down baby/Let me kiss ya sexy body/I will be so kind". Restul compozitiei format din  refren, prefren si vers se repeta bineinteles. Singurul lucru pe care il apreciez la artist este ca nu si-a schimbat numele in Alexinio ori something. 

2 comentarii:

  1. Deci omu e direct. Intai arunca bomba, ca sa vada in ce ape se scalda gagica. Si pentru ca ea ezita, ii spune cum o sa fie preludiul...poate-poate

    RăspundețiȘtergere
  2. Este si asta o tactica, ceva ceva tot ii pica pana la urma.

    RăspundețiȘtergere